Kan je jouw hond niet meenemen op de aangevraagde datum? Dat is geen probleem. Ik plan graag een nieuwe afspraak voor je in! Heb je de afspraak niet 24 uur van tevoren afgezegd of gewijzigd? Dan breng ik 50% van de kosten in rekening. Bij een no-show brengen wij het volledige bedrag van de afspraak in rekening. Als u al eerder bij ’t Gouden Pootje bent geweest, zal het gebruikelijke tarief worden berekend, zonder extra kosten voor eventuele klitten. Bent u nog niet eerder geweest? Dan wordt het minimumtarief in rekening gebracht voor het hondenras dat u heeft opgegeven bij het maken van de afspraak.
De garantie strekt zich niet verder uit dan het opnieuw uitvoeren van een soortgelijke behandeling als deze onjuist is uitgevoerd. Bij klachten meld je dit binnen 48 uur bij de trimsalon. Alleen dan heeft het enige waarde.
Je kunt alleen betalen door middel van een betaalverzoek (Tikkie) of contant afrekenen.
Foto’s/video’s van je hond kunnen worden geplaatst op sociale media. Als je dit niet wilt, laat het dan alsjeblieft weten voor de behandeling.
Nee! Veel dierziektes zijn besmettelijk, en ik wil voorkomen dat andere honden ook ziek worden.
Ik scheer de vacht niet altijd meteen kort, maar ik werk altijd in het belang van de gezondheid van de hond. Mocht het een te pijnlijk en langdurig proces zijn om de hond te ontwarren, dan zal ik, met jouw toestemming, de hond kort scheren. Hiervoor wordt wel een meerprijs gerekend.
Dit hangt af van het onderhoud dat je thuis doet, het vachttype van je dier, maar ook factoren als leeftijd, ziekte, castratie, etc. Ik hanteer de volgende richtlijnen: